2010. november 9., kedd

Műsoron kívül

Ez a blog eredetileg  azért jött létre, hogy végigkísérje kétbalkezes csetlés-botlásomat a konyhában, amíg már profin, egy gyakorlott nagymama rutinjával fogok összedobni egy tortát vagy süteményt. Úgy gondolom, hogy néha-néha muszáj lesz elhagyni a konyha nyugodt légkörét.
A következőkben a „Műsoron kívül”cím alatt közérdekű információkat, érdekességeket, tudnivalókat, történeteket szeretnék írni.
Nem áll szándékomban egy Londonról, Oyster kártyáról, metró- és busztérképről, munkakeresésről szóló blogot írni, bár valószínűleg akarva akaratlanul érinteni fogom a felsorolt témákat. Viszont szeretnék írni hagyományokról, szokásokról, velünk történt eseményekről és néha (nagyon néha) magunkról.



1 megjegyzés:

  1. Szia Konyhatündér!

    Nekem nagyon tetszik amiket írsz és jók a sütik is, karácsonyra én is szeretnék mézest, megpróbálom a recepted szerint, remélem nekem is sikerül. Sajnálom, hogy kevesebb lesz egy herceggel én is pályáztam egyre, de úgy látszik erről lekéstem.
    Várom a további recepteket.
    Winnifred

    VálaszTörlés